A A+ A++ Kontrast

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach znajduje się przy ul. Skalbmierskiej 5 w Działoszycach.

Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracują urzędnicy.

Urząd podzielony jest na dwa budynki: Budynek ,,A’’ i Budynek ,,B’’.

Tutaj jest wejście do budynku ..A’’

Tutaj jest wejście do budynku ..B’’

Burmistrz jest kierownikiem urzędu. Burmistrzem Miasta i Gminy w Działoszycach jest Pan Stanisław Porada.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie można też wziąć ślub cywilny.

W urzędzie zapłacisz podatki. To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.

Urząd zajmuje się też nieruchomościami, promocją gminy, sprawami lokalowymi, ochroną środowiska, opieką nad bezdomnymi zwierzętami, drogami i ich oświetleniem.

Kontakt z pracownikami urzędu

Zapraszamy Was do urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach – 7.15 – 15.15.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 41 35 26 010 lub 41 35 26 005.

Możesz też wysłać e-mail na adres: gmina@dzialoszyce.pl.

Lub wysłać list na adres: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach, ul. Skalbmierska 5, 28 – 440 Działoszyce.

Przynieść pismo do kancelarii

Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

Wszystkie informacje o gminie możesz znaleźć na stronach internetowych: www.dzialoszyce.pl, www.dzialoszyce.eobip.pl

Pliki do pobrania:

  • 100 rocznica odzyskania niepodległości
  • Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST
  • ratusz.pl